La Plaça Dibuixa celebra 10 anys! 4 octubre, 10h

Un any més ens tornarem a trobar a la Plaça Reial per dibuixar-la entre tots!
I aquesta vegada en una celebració especial perquè fem 10 anys!
Enguany, a la imatge renovada gràcies a Santi Sallés: a la de l’any passat li hem afegit els 10 anys que celebrem.
La trobada va ser un èxit! Vàrem gaudir de la xocolata, de les galetes i vàrem omplir les llibretes de dibuixos de la Plaça Reial!












Més recent
Dibuixem al "Viu Montjuïc"
També us pot agradar
Presentació del «FESTIVAL IN-SITU», l’experiència d’USk Costa Rica i Sketchwalk per Sarrià: 15 i 16 de setembre
Dimecres, 13 d'agost de 2025
Dibuixem el MNAC, dissabte 17 de juny, 10:30h
Dimarts, 13 de juny de 2023