Renovació de càrrecs – Candidatures
JUNTA Urban Sketchers Barcelona
Assemblea General Ordinària – 6 de juny de 2018 – 18h
Documentació de referència:
Estatuts Associació Urban Sketchers Barcelona
Estatuts Associació Urban Sketchers Barcelona
1.
Càrrecs que es renoven
Càrrecs que es renoven
•
Per acord exprés de l’Assemblea la
Junta actual tenia una vigència de càrrec d’un any. Així doncs es renova tota
la Junta:
Per acord exprés de l’Assemblea la
Junta actual tenia una vigència de càrrec d’un any. Així doncs es renova tota
la Junta:
◦
Presidència
Presidència
◦
Vice-presidència
Vice-presidència
◦
Secretari
Secretari
◦
Tresorer
Tresorer
◦
2 vocals
2 vocals
Notes:
•
La Junta actual ha estat formada per
8 membres: president, secretaria, tresorer i 5 vocals.
La Junta actual ha estat formada per
8 membres: president, secretaria, tresorer i 5 vocals.
•
Es proposa que estigui formada per 6
membres, incorporant el càrrec, previst als Estatuts, de vice-presidència.
Es proposa que estigui formada per 6
membres, incorporant el càrrec, previst als Estatuts, de vice-presidència.
•
Es proposa que les col.laboracions
es realitzin com a voluntaris d’equips d’activitats en comptes de major nombre
de membres de Junta.
Es proposa que les col.laboracions
es realitzin com a voluntaris d’equips d’activitats en comptes de major nombre
de membres de Junta.
•
2.
Mètode d’elecció de càrrecs
Mètode d’elecció de càrrecs
•
Presidència.
Son presidenciables totes les persones que es presentin per a membres de
la Junta. La presidència l’escull directament l’Assemblea.
Presidència.
Son presidenciables totes les persones que es presentin per a membres de
la Junta. La presidència l’escull directament l’Assemblea.
•
Resta de càrrecs.
Assignació entre els membres que surtin escollits per formar la Junta
Resta de càrrecs.
Assignació entre els membres que surtin escollits per formar la Junta
•
3.
Presentació de candidatures
Presentació de candidatures
•
Té dret a presentar candidatura tota
persona sòcia i major d’edat
Té dret a presentar candidatura tota
persona sòcia i major d’edat
•
Les candidatures ho són a títol
individual (seran votades les persones individualment)
Les candidatures ho són a títol
individual (seran votades les persones individualment)
•
Les persones que es presentin com
equip ho han d’indicar en les seves presentacions i comunicar-ho als socis.
Les persones que es presentin com
equip ho han d’indicar en les seves presentacions i comunicar-ho als socis.
•
Per a presentar candidatura cal
entregar
Per a presentar candidatura cal
entregar
– un breu
escrit de presentació personal i motivació (on cal indicar si forma equip amb
d’altres candidatures)
escrit de presentació personal i motivació (on cal indicar si forma equip amb
d’altres candidatures)
– una
fotografia del candidat
fotografia del candidat
◦
•
El termini d’entrega de candidatures
és el dia 18 de maig de 2018 a les 18:00 hores
El termini d’entrega de candidatures
és el dia 18 de maig de 2018 a les 18:00 hores
• Les
candidatures es faran arribar al mail de l’Associació: barcelona2013@urbansketchers.org
candidatures es faran arribar al mail de l’Associació: barcelona2013@urbansketchers.org
4.
Comunicació de candidatures
Comunicació de candidatures
El dia 19 de maig de 2018 es faran públiques, a través
del blog de l’Associació, i la Newsletter, les
candidatures vàlides
del blog de l’Associació, i la Newsletter, les
candidatures vàlides
5.
Elecció de càrrecs
Elecció de càrrecs
• Votació
◦
La votació per a l’elecció de
càrrecs es realitzarà amb una butlleta que s’entregarà a l’entrada on hi
apareixeran totes les persones que han presentat la seva candidatura
La votació per a l’elecció de
càrrecs es realitzarà amb una butlleta que s’entregarà a l’entrada on hi
apareixeran totes les persones que han presentat la seva candidatura
◦
A la butlleta es marcarà les
caselles de les persones a les que s’atorga el vot, fins a un màxim de 6
candidats
A la butlleta es marcarà les
caselles de les persones a les que s’atorga el vot, fins a un màxim de 6
candidats
◦
Per a l’elecció de president es
marcarà una única casella d’entre tots els candidats presentats per a la
Junta
Per a l’elecció de president es
marcarà una única casella d’entre tots els candidats presentats per a la
Junta
• Recompte,
nomenament i acceptació
nomenament i acceptació
◦
El recompte de vots el realitzarà el
secretari de l’Assemblea amb la supervisió dels interventors d’acta
El recompte de vots el realitzarà el
secretari de l’Assemblea amb la supervisió dels interventors d’acta
◦
Són escollits com a membres de la
Junta les 6 persones que hagin obtingut el major nombre de vots
Són escollits com a membres de la
Junta les 6 persones que hagin obtingut el major nombre de vots
◦
És escollit com a president la
persona que hagi obtingut el major nombre de vots en la votació per la
presidència
És escollit com a president la
persona que hagi obtingut el major nombre de vots en la votació per la
presidència
◦
Les persones escollides com a
membres de la Junta i per al càrrec de presidència faran acceptació explicita
de la seva condició
Les persones escollides com a
membres de la Junta i per al càrrec de presidència faran acceptació explicita
de la seva condició
◦
• Assignació
de càrrecs
de càrrecs
◦
En el termini màxim de 10 dies es
reunirà la nova Junta per assignar els càrrecs de vice-presidència, secretari i
tresorer.
En el termini màxim de 10 dies es
reunirà la nova Junta per assignar els càrrecs de vice-presidència, secretari i
tresorer.
◦
Aquests nomenaments es comunicaràn
als socis i es registrarà al Registre d’Associacions.
Aquests nomenaments es comunicaràn
als socis i es registrarà al Registre d’Associacions.
◦
◦
Enlaze al documento : Aqui
Enlaze al documento : Aqui
Anterior
#1 Assemblea General Ordre del dia
Més recent